- Unido
- julio 31, 2007
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Y 5 años de desarrollo en sus espaldas en este caso, y viendo como lo hacen con FF11, que aun 8 años despues sigue vivito y coreando con nuevo contenido.Lógicamente si, dime un solo MMORPG con el número de jugadores de FF11, WoW etc que, no tengan cuotas :jeje:
Los mmo que son superproduccion tienen que ser de pago si o si
Y V.Balthier, ya te he dicho 20 veces en este hilo y en otros que si que será de pago xDD
Y por otro lado, FF11 teniendo tantos años y siendo de pago, realmente se cree alguien que siendo este nuevo no le pondrian cuotas? :/
--- [ Añadido ] -----
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/446/view/news/read/14623/Final-Fantasy-14-Massive-Official-Site-Update.htmlGuildleves are selected by players to fine-tune their experience towards the make-up of their group. When players take on a quest, they can select from one of several available Guildleves which will determine both the risk and rewards commensurate with that risk.
This should allow parties to seek challenges that fit the playstyle or skill-level that best suits them. From the sounds of it, it doesn't seem like selecting a harder Guildleve just means the mobs will be harder, but instead the specific tasks of the quest will be more risky. They give the example of using a Guildleve to gain access to a normally restricted area to tackle a quest. I imagine going this route will be much riskier than approaching it a different way, of course, the resulting reward will match.
Explicación en más facil de entender de lo que son las guildeves (ese supuesto juego de cartas que no es un juego de cartas)
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