Hilo Oficial E3 2012 y Pre-E3 2012 [5-7 Junio 2012]{CHAT PARA LAS CONFERENCIAS}

Cual ha sido la MEJOR CONFERENCIA para ti?

  • Nintendo

    Votos: 0 0.0%
  • Microsoft

    Votos: 0 0.0%
  • Konami

    Votos: 0 0.0%
  • Square-Enix

    Votos: 0 0.0%
  • Otras ( Indicar: Capcom/Atlus/Lego....)

    Votos: 0 0.0%

  • Total de votantes
    64
Unido
febrero 14, 2009
Mensajes
1,143
Karma
133
Ubicación
madrid
esque si esos graficos son los de la PS3 estamos hablando del dios grafico de esta generacion en PS3
 

Boby

Beta-tester
Colaborador
BobyFresh
Unido
enero 5, 2008
Mensajes
12,454
Karma
5,120
World Premiere: Wii U Specs
Main Application Processor

PowerPC architecture.
Three cores (fully coherent).
3MB aggregate L2 Cache size.
core 0: 512 KB
core 1: 2048 KB
core 2: 512 KB
Write gatherer per core.
Locked (L1d) cache DMA per core.

Main Memory

Up to 3GB of main memory (CAT-DEVs only). Note: retail machine will have half devkit memory
Please note that the quantity of memory available from the Cafe SDK and Operating System may vary.

Graphics and Video

Modern unified shader architecture.
32MB high-bandwidth eDRAM, supports 720p 4x MSAA or 1080p rendering in a single pass.
HDMI and component video outputs.
Features

Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders
Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
Read from multi-sample surfaces in the shader
128-bit floating point HDR texture filtering
High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
Indexed cube map arrays

8 render targets
Independent blend modes per render target
Pixel coverage sample masking
Hierarchical Z/stencil buffer
Early Z test and Fast Z Clear
Lossless Z & stencil compression
2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes
sRGB filtering (gamma/degamma)
Tessellation unit
Stream out support
Compute shader support
GX2 is a 3D graphics API for the Nintendo Wii U system (also known as Cafe). The API is designed to be as efficient as GX(1) from the Nintendo GameCube and Wii systems. Current features are modeled after OpenGL and the AMD r7xx series of graphics processors. Wii U’s graphics processor is referred to as GPU7.

Sound and Audio

Dedicated 120MHz audio DSP.
Support for 6 channel discrete uncompressed audio (via HDMI).
2 channel audio for the Cafe DRC controller.
Monaural audio for the Cafe Remote controller.

Networking

802.11 b/g/n Wifi.
Peripherals

2 x USB 2.0 host controllers x 2 ports each.
SDCard Slot.
Built-in Storage

512MB SLC NAND for System.
8GB MLC NAND for Applications.
Host PC Bridge

Dedicated Cafe-to-host PC bridge hardware.
Allows File System emulation by host PC.
Provides interface for debugger and logging to host PC.
http://www.vgleaks.com/world-premiere-wii-u-specs/
 

NEED

Baneado.
solidusRX90
Unido
octubre 3, 2006
Mensajes
22,151
Karma
23,263
hoy no podre ver la confe de nintendo :(

Cuando venga vere que juegos han anunciado y mirare los trailer que interesen
 
Unido
septiembre 20, 2010
Mensajes
2,136
Karma
1,065
Ubicación
Barcelona
señores estoy sin palabras acabo de ver el gampley de watch dogs y creo que me he enamorado xD vaya pasote eso si a saber como lo corre la ps3..
 
Unido
junio 8, 2009
Mensajes
2,450
Karma
1,632
Ubicación
sevilla
Xicos necesito el video de la batalla naval de assassins creed en la confer de sony, me podeis ponel el link??
 

Boby

Beta-tester
Colaborador
BobyFresh
Unido
enero 5, 2008
Mensajes
12,454
Karma
5,120
Alguien me dice el porque de tantos my body is ready?
Es que no lo entiendo XXXD
 

Boby

Beta-tester
Colaborador
BobyFresh
Unido
enero 5, 2008
Mensajes
12,454
Karma
5,120
Que es el triangulo que sale en la foto de los Nintenderos?
Tambien sale en Ascension
 
Superior